vrijdag 7 juni 2013

Geen wandelingen meer



Degene die mij volgen op mijn blog hebben vast gemerkt dat ik geen blog meer heb geschreven over mijn wandelingen.
Het zit namelijk zo, ik ben gestopt met wandelen vanwege gezondheids redenen.
Door een beknelde zenuw, lukt het mij niet meer om veel te lopen. Ik heb heel veel pijn als ik loop en ben 2 dagen geleden door mijn benen gezakt. De beknelde zenuw is degene die er voor zorgt dat ik loop. Ik heb toen als een gek gejankt van de hoeveelheid pijn die ik had. Soms heb ik uitval van mijn linker arm en been. Ik heb die avond advies gevraagd aan Selena van Huizen of het nog handig was dat ik door zou gaan met wandelingen maken. Zij heeft geantwoord dat ik per direct moest stoppen met wandelen. Anders zou ik de kans hebben dat ik een nek hernia zou krijgen en nog meer puinhoop.
Gisteren had ik een afspraak bij de dokter en word nu doorverwezen naar een neuroloog. In de hoop dat die wat voor mij kan betekenen. Op 27 juni heb ik een afspraak in het ziekenhuis in Hoofddorp.

Word vervolgd........

Switchie Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten